Fantezimizi Gerceklestirdik

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Fantezimizi Gerçekleştirdik


Belediye otobüsünde kız arkdaşımla fantezi yapalım dedik. Akşam saat altı gibi iş çıkışı mecidiyeköyden bahçelievler istikametine doğru yola çıktık. Tam da iş çıkışı olduğu için otobüz hınca hınç doluydu, neyse daha iyi ne yaptığımız anlaşılmaz dedik ve olaya başladık.



Ben onun hafifçe arkasına geçtim ve yaslandım, tabii bu arada acaba yakalanır mıyız diyorum, hafifçe çevreyi süzüyorum.


Baktım hiç oralı olan yok, yürü be aslan diyerekten kalçalarına sürtünmeye başladım. Resmen sikim kazık gibi olmuştu ve eşofmanı delip geçecek diye bakıyodum artık olaya. Baktım bizimkinin keyfi yerinde sesi çıkmıyo, daha bi yüklenmeye başladım.



Sonra bir baktım çevredekilerin yarısı uyuyor, diğer yarısı da ha uyudu ha uyuyacak. Abardım biraz, direkt aleti taşaklarla beraber dondan fora etim ve arkasına dayadım. Bizimki ilk şok oldu şaşırdı manyak mısın sok onu içeri diye bakışlar atıyor, tabii benim keyifler canavar o sıra!




Dellendim iyice…


Neyse zaten bir haftadır otuzbir çekmiyodum resmen kudurmuşuz, sağ elimle taşaklarımı sıkıyorum sol elimle de ucundan göğüslerine dokunuyorum, deliricem artık bi çıkarıp hatunun kıçına sokmadığım kaldı. Dellendim iyice dedim hadi artık inelim otobüsten yoksa birinin kafasından aşağı patlayacam rezil olacaz. Bahçelievlere yakın bir yerde indik, sonra umumi bi tuvalet bulup ilk ben erkekler wc`sine girdim, sonra o da arkamdan gizlice erkekler wc`sine gelip beni takip etti.



Zaten ilk işimiz bi kabine girip kapıyı kilitlemek oldu. Ben külottan sarkıttım aşağı dal daşşağı, zaten hatun bir iki eline almıştı ki ben bir patladım resmen her yer döl oldu. Sonra bi hayvanlık yaptım, hiç patlamış haldeyken hatuna dokunmazdım ama abardık ya bir kez, direkt hatunun ağzına boca ettim benim yarrağı. Taşakları falan emsin istiyorum ama hatun bir iki yaladıktan sonra kusucak gibi oldu da bıraktık. Çok zevkli bir yolculuktu !

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir